Οι χρυσές οδηγίες για να χάσεις τα κιλά των Χριστουγέννων χωρίς δίαιτα!

Οι χρυσές οδηγίες για να χάσεις τα κιλά των Χριστουγέννων χωρίς δίαιτα!

    Τρίτη, 07 Ιανουαρίου 2014

Οι γιορτές πέρασαν, τα γλυκά αρχίζουν και λιγοστεύουν στο σπίτι, κάτι που είναι καλό για σας, και εσείς νιώθετε ότι ήρθε η ώρα να αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες των εορτών χάνοντας παράλληλα κιλά

Πως όμως θα γίνει αυτό, όταν δεν θέλετε να κάνετε δίαιτα ; Οι χρυσές οδηγίες που ακολουθούν θα σε βοηθήσουν να επανέλθετε, ίσως και να χάσετε τα περιττά κιλά των εορτών χωρίς δίαιτα!

1. Να έχετε μικρά και συχνά γεύματα: Ανά 3 με 4 ώρες πρέπει να τρώμε για να ρυθμίζουμε τα επίπεδα της γλυκόζης (δηλαδή να έχουμε ομαλή καμπύλη σακχάρου) και να έχουμε συνεχώς ενέργεια.

2. Να έχετε καθημερινά φρούτα και λαχανικά για να αποφύγετε τις ατασθαλίες. Η σαλάτα προκαλεί κορεσμό, δηλαδή μας χορταίνει, άρα δεν θα φάμε παραπάνω από μία μερίδα.

3. Αποφύγετε τον καφέ, το αλκοόλ και τα αναψυκτικά γιατί κάνουν κατακράτηση. Επιλέξτε ως ρόφημα, καφέ ντεκαφεινέ, χαμομήλι, τίλιο, φασκόμηλο, Λουΐζα, κρόκο Κοζάνης, τσάι του βουνού.

4. Να έχετε ποικιλία στα τρόφιμα. Κάθε τρόφιμο έχει τα δικά του συστατικά και ιχνοστοιχεία. Χρειάζεται να λαμβάνετε τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία από όλα τα τρόφιμα.

5. Δώστε χρώμα στο πιάτο σας. Να αλλάζετε καθημερινά το είδος της σαλάτας. Ένα καλό παράδειγμα είναι λάχανο με καρότο και κόκκινες πιπεριές και την επόμενη ημέρα μαρούλι με κρεμμυδάκι φρέσκο και άνηθο.

6. Για πρωινό μπορείτε να έχετε 1 γαλακτοκομικό όπως γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ή και φρυγανιές με μαρμελάδα ή μέλι.

7. Να έχετε μέσα στην ημέρα 1 κυρίως γεύμα, που αυτό συνήθως είναι το μεσημεριανό όπου θα περιλαμβάνει μία φυσιολογική μερίδα πάντα με σαλάτα και μικρή ποσότητα ελαιολάδου.

8. Για απογευματινό επιλέξτε λίγους ξηρούς καρπούς και 1 φρούτο ή 1 χυμό.

9. Για βραδινό μπορείτε να τρώτε τη μισή ποσότητα από το μεσημεριανό ή 1 τοστ με σαλάτα και ελαιόλαδο ή 2 αυγά με σαλάτα και ελαιόλαδο ή 1 πίτα αλάδωτη με καλαμάκι κοτόπουλο και λαχανικά. Μπορείτε να επισκεφτείτε εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με τις υγιεινές επιλογές του γρήγορου φαγητού.

10. Καταναλώστε αρκετό νερό καθημερινά για σωστή ενυδάτωση. Σίγουρα 1,5 λίτρο ημερησίως.

11. Για επιδόρπιο μπορείτε να έχετε ένα μικρό γλυκό ή λίγη σοκολάτα 2- 3 φορές την εβδομάδα μετά από το μεσημεριανό σας γεύμα.

12. Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα πηγαίνοντας περίπατο ή για τρέξιμο στο πάρκο ή για ποδηλασία. Μήπως όμως να αρχίσετε να σκέφτεστε το γυμναστήριο πιο σοβαρά; Δεν είναι και τόσο βαρετό πλέον!

Συμβουλή : Δεν πρέπει να διστάζετε να κάνετε δίαιτα. Υπάρχει μία λάθος αντίληψη γύρω απ’ αυτό το θέμα. Δίαιτα είναι να τρώμε! Δεν στερούμαστε, αλλά περιορίζουμε και τρώμε με μέτρο! Μόνο σε περιπτώσεις παθολογικών καταστάσεων μπορούμε να απαγορεύσουμε κάποια κακή συνήθεια όπως για παράδειγμα το τσιγάρο σε άτομα με υπέρταση. Όπως και να χει, αυτές οι οδηγίες θα σας φανούν χρήσιμες είτε πάρετε την απόφαση για δίαιτα είτε όχι.

Από την διαιτολόγο – διατροφολόγο μας, Βάσω Βαγιώτα (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

  • Πηγή: www.joytv.gr