Αδυνάτισε εύκολα: Το πρωινό που σε κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα

Αδυνάτισε εύκολα: Το πρωινό που σε κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα

    Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

Για τη σημασία του πρωινού γεύματος έχουμε μιλήσει αρκετές φορές. Τώρα όμως έρχεται μία νέα μελέτη που υποστηρίζει ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο συστατικό στο πρωινό που μπορεί να βοηθήσει τον περιορισμό της πείνας όλη την ημέρα: το πίτουρο βρώμης.

Σε έρευνα που πήραν μέρος 30 αδύνατες γυναίκες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσες συμπεριέλαβαν στο πρωινό τους γεύμα πίτουρο βρώμης, παρέμειναν χορτάτες για περισσότερη ώρα. Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι το μυστικό στο πίτουρο βρώμης είναι οι φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες σε βοηθούν να διατηρήσεις την ενέργειά σου για περισσότερο χρονικό διάστημα και να παραμείνεις χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα. Από την έρευνα προκύπτει ότι όταν οι φυτικές ίνες αναμειγνύονται σε υγρές τροφές, πχ χυμούς, κάνουν ακόμη καλύτερη δουλειά. Για να καρπωθείς τα οφέλη των φυτικών ινών, προσπάθησε να εντάξεις 4 έως 8 γραμμάρια στο πρωινό σου.

Πώς θα βάλεις περισσότερες φυτικές ίνες στο πρωινό σου

  • Μία χούφτα αμύγδαλα στο γιαούρτι σου
  • 1 μήλο κομμένο και φυστικοβούτυρο
  • τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως και μπανάνα
  • πίτα ολικής αλέσεως με σπανάκι και κοτόπουλο
  • Βρώμη με τζίντζερ
  • Πηγή: www.joytv.gr